DÅLIG UPPDATERING..


I lördags var jag hos Viktor med resten av grabbarna och åt middag med hans familj. Sedan förfest och sen tillbringade vi resten av kvällen tsm med Janina på Solbacken. Riktigt kul! 


I söndags var jag och liten del av släkten på Café stegared och firade farmor, som fyllt 90 år ❤️. Så himla mysigt att få träffa alla igen. Sedan tog vi en sväng i caben till Falkenberg med kusinerna. 
I måndags stod det jobb på schemat. Tog bilen snabbt till stan för en arbetsintervju. Sedan tillbringade jag resten av kvällen med Lillen & Nordan. 


Tisdag, jobb och min första behandling på benen. Smärtan ska vi inte ens tala om. Nu väntas 5 v behandling 8 v läkning, sen hoppas jag innerligt kunna vara på benen och löpa. 


I onsdags var jag ledig, åt på Laxbutiken i Falkenberg med hela familjen och firade farmor ännu en gång. Åt sedan min favorit tårta!!! (Mocca).

Resten av kvällen var jag med Kristian. 
Idag, onsdag, jobbat 6-13. Åkte raka vägen till systemet och fixade ärenden på stan. Körde hem, slängde i mig mat och däckade på soffan. Så behövligt! 
Kaffe i kroppen och nu inväntar jag på att Mallan ska komma hit. Väskorna är packade och imorgon tar vi vårat pick och pack till Göteborg och Summerburst. Hoppas innerligt att vädret blir bra.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar