JULBORD..



Inte bloggat på ett tag och en hel vecka har gått. Förra lördagen var jag, Alexsandra, Julia & Linnea hemma hos mig o förfestade ihpp med syrrans polare. Drog oss vidare till några killpolare och slutade kvällen på Oscars. Så kul!!
I torsdags jobbade jag 8-20 och i fredags 6-14. Var helt slut. Fredagsmys med idol och taccos med Ebba & Matilda.

I igår arbetade jag mitt sista pass på Hajen. Jag och Hanna åt våran sista frukost tillsammans och den var inte dålig!! 


Vid 16 hämtade jag upp Alice så åkte vi till Hanna och förfestade. Tog taxi till Sociten där vi skulle äta julbord. Riktigt god mat och bra party.

På förfesten så sprang jag in till Emy som är i Varberg nu. Inte träffat henne på hur länge som helst. Så kul!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar