VECKAN SOM GÅTT..




Förra onsdagen var jag och Alice nere vid fästningen och kollade Diggiloo. Grymt väder, precis vid havet och gokäk.
I torsdags var jag och mamma i Kungsmässan och shoppade.

Blus från Design Only. 599:-

Blus från Zara. 299:-



I torsdagskväll åkte familjen ner till Falkenberg och kolla på Bröllop i Kikarn på vallarna. Mamma fick det i födelsedagspresent utav mig och det var så roligt!!



I fredags var jag och kusinJennie och kollade hoppning från halv tio till halv sju. Så roligt att dem fixat ett så stort evenemang här i lilla Varberg, 20 m från mig. 


Resten av fredagskvällen var det 20 års fest för Hanna ❤️. God mat, roliga lekar och härligt folk. 


I lördags var det 20 års fest för mina kusinbarn med hela släkten och Hanna. Längesen jag hade så kul!! 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar