MARIA ÅKERBERG

 
Tänkte börja köra med "skönhets tips".
 
Detta är produkterna jag använder till min ansikte. Tycker det är värt att lägga pengar på produkter till sitt ansikte.  
För att det är det första man ser när man kollar sig i spegeln.
 
•Rengör ansiktet med Cleansing Milk Gentle morgon och kväll.  
(En rengöring för känslig hud,rodnader, orenhud eller lätt får finnar).
 
• Sedan avänder jag Neroli Fresehner.
(Ett ansiktvatten som avslutar rengöringen och förbereder huden för andra produkter).
 
•Sedan tar jag en liten klick Face Protection, som jag avnänder som dag/nattcreme.
 
• 1-2 gånger i veckan använder jag Papaya Peeling på rengjord hud, som löser upp döda hudceller och motverkar pormaskar.
(Dock passar den bara mig under höst/vinter, pgr av att den blir för fet under sommaren).
 
• Behandling av acne/finnar så lägger jag på Serum Clearing på rengjord hud, under en creme, 1-2 gånger per dag för bäst effekt. 
 
TIPS!

•Ha en handuk endast för ansiktet. Så att du inte torkar ansiktet med handuken som hela din familj torkar händerna med.
•Byt handuken 1-2 gånger per vecka. Ju ofta du byter, desstu bättre är det.
•För min del handlar det om vad jag stoppar i mig,vilket jag tror har en stor betydelse. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar