HELGEN..



I torsdags hängde jag med Janne hela kvällen. Jag som har sjuka ormfobin höll i en orm.....!

I fredags fick jag hem mina snowboardkläder!!! Så taggad för att lämna Varberg nu. 
Kvällen spenderades hemma i soffan hos Pontus framför Idol. 

Ledig helg och sovmorgon. Åkte till stan och fixade lite ärenden. Fick med mig en ny skjorta hem och lite annat. 
Åkte hem till farmor och hälsade på en stund. Sen hem till farbror och fika färska kanelbullar.

Kvällen började med en rolig förfest. Jag, Janne och grabbarna. Beer pong, dans & gott gäng. Avslutades på Oscars. Riktigt längesen jag hade så kul där. Bra kväll!




Söndag. Hängt i sängen hela dagen. Tagit igen gårdagens dåliga sömn. 
Gått en promenad och hängt på Havanna resten av kvällen med Janne ❤️


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar