HELGEN..


I onsdags hämtade Pontan upp mig efter jobbet. Åkte hem till honom och åt middag med hans familj. Degade i soffan innan vi åkte in o kollade när Pontus spelade hockeymatch. 
I Torsdags träffade jag Janne en stund innan jag, syrran o Torgny cyklade montain bike. 
I fredags slutade både jag o syster tidigt så vi åkte hem å lunchade tillsammanf framför en film.
På kvällen åkte jag och Janne till hennes brorsa. Åt pizza framför Idol. 
I lördags startade jag dagen med sovmorgon och frukost på sängen. 


Efter att Janne slutat jobba satte vi oss i bilen för en roadtrip på 20 mil till mamma och pappas husvagn. Åt grillat, gick höstpromenad och spelade spel innan vi åkte hem till Varberg igen. 

Åkte på förfest med ett gäng goa grabbar innan vi körde ner dem till stan. Hemma fest i Värö fick avsluta kvällen innan vi åkte hem och la oss.

Första söndagen på galet länge jag vaknade utan bakfylla. Hängt hemma hos syrran, ätit Kina mat med papsen innan Janne staplde in i huset för en filmkväll. Åkte till donken en sväng och träffade några polare.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar