DE SENASTE..

Efter mina 3 semesterveckor jobbade jag måndagen 6-10 innan jag tog några dagars ledighet igen. Åkte ner till Kiviks och campade med syster & Togge. Direkt när vi kom till Campingen hörde jag att någon ropade på mig..Var är oddsen att möta på en tjej jag träffade i  Magaluf? Så kul! Kollade igenom Kiviksmarknad innan jag hängde resten av kvällen med Felicia och hennes kompisar. Åkte karuseller och blev som barn på nytt.
Grillkväll med mina favoritkillar.
Kalas.
I fredags åkte jag, Mikael, Pontus, Viktor och Braun ner till Falkenberg. Kollade W&W och drack öl. Somnade runt 04 och började jobba 06......
Igår efter jobbet mötte jag upp Hanna & Arn. Inte hunnit ses så mycket i sommar så vi hade soffhäng hemma hos mig.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar