Ett långt år framför mig..

 
Har fått en del frågor om vad jag ska göra under det kommande året, vilket sätter en del press på en. Framför allt tar jag Studenten detta året och ska bli så jäkla skönt!!! Finns ingen skoltröttare än mig just nu! Sedan balen och alla studentfester kvar. Blir nog ingen Aiya Napa för min del, om vi inte tar en sista minuten då..
 
Till sommaren, om jag har modet så åker jag och jobbar som Au pair i Frankrike. Har fått förfrågan även detta år, vilket får min hjärna att spricka. Vet så mycket väl, att om jag åker kommer jag inte ångra mig för fem öre..Men så svårt för att lämna allt är hemma! Men det finns ju kvar, det gör ju det.
Om inte, så är det jobb som gäller för min del. Kanske även en solresa med min bästis och förhoppningsvis en repris på förra årets partykryssning!!

Till vintern..VILL jag åka till ngn skidort och jobba under vintersäsongen..Men samma där, jobbigt att lämna allt här hemma.
Ser fram emot ett år som kommer vara ett utav dem bättre, och i hopp om att få dela det med någon.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar