fördröjer onsdagen..

1. Vad heter du?
Hanna Lena Matilda Mårtensson

2. Vad kallas du för?
Mårten, Tilda.

3. Vad har du gjort idag?
Skolan, gymmet & pluggat.

4. Vad skulle du egentligen vilja göra?
Mysa med en varm pojkvän, få allt plugg klart..

5. Vad har du på dig?
Träningskläder.

6. Vad var det roligaste med din dag?
Träffa klasskompisarna igen och en snap..

7. Vad var det tråkigaste med din dag?
Ångesten över plugget..

8 Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Oj, vara utomlands, shoppa (!!!), umgås med dem som man tycker om, ligga på stranden med en drink i handen.

9. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
Tv.

10 På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Beror väl på vad man gör;) Höger.

11. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Bla..Vältränad kropp, fina ögon & leende, snyggt hår, snygga kläder..

12. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar är nog enklast..vem hade inte velat springa runt i ett par shorts nu?

13. Vilken högtid är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? 
Midsommar & julen.

14. Förhållande eller singel?
Finns inget bättre att ha en gosig pojke..Men just nu, singel.

15. Finns det någon du tycker mer om?
Kanske, kanske, kanske :)

16. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
Svenska killar går hem hos mig. Men, utländska har ju oftast utseendet med sig.

17. Beskriv en egenskap hos en kille som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.
Ögon,leende, sexig röst, vältränad.

18. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
Oj. Mitt minne är inte med mig. Har förträngt allt mitt ex gjort för mig. Men mysiga middagar är väl aldrig fel.

19. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?
Kommer inte ihåg sist jag gjorde något. Men tända ljus, mysig middag och lite där till är väl aldrig fel..

20. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.
En pojkvän + en utomlandsresa på det.

21.  Favoritplagg på en kille?
Skjorta är aldrig fel på kille och ett par snygga jeans..Men annars ngn snygg t-shirt.

22. Favoritplagg som du har i garderoben? 
GIllar mina mysiga Odd Molly koftor ♥

23. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på?
Jag tycker om alla mina vänner!! Men den jag verkligen säger allt,allt till är Jolin och Emma ♥

24. Något som du är riktigt rädd för? spindlar, framtiden, att misslyckas etc.
Gäller det djur är det spindar och allt smått.. 

25. Ditt finaste minne från din gymnasietid?
Har många fina minnen med min goa klass. Roliga klassfester och våra dagliga skratt.

26. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
Balen, studenten, ut och resa, gifta mig, bilda familj..ja listan kan bli lång.

27. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Träna, skaffa pojke, ta tag i plugget..

28. Berätta tre saker om dig själv ? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)

1. Stör mig något fruktansvärt mycket på folk som smaskar och andas högt!!
2. Är väldigt öppen och bjuder alltid på mig själv...Lev livet torrbollar :)
3. Är väldigt känslig!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar