EN OVANLIG NATT

 
Är färdig fixad inför skolan som börjar kl 13. HATA FREDAGAR!
 
Men iallafall! Min natt har inte varit som alla andra nätter. 
Vaknade vid två av att någon utifrån ropade på hjälp. Tänkte först att det var någon uteliggare, så blev skraj.
Men efter att personen ropat minst 30 gånger så fick jag väcka pappa. Slutade med att vi fick ringa polisen.
Vid 04.00 ringde dem upp igen och berättade att det var en gammal tant i nattlinne som hade ramlat med sin rullator och att hon hade blivit hämtat av ambulansen.
Slutade med att jag somnade brevid lillasyster ♥
Blir så himla ledsen när jag hör att någon äldre har råkat illa ut eller gått vilse mitt i natten.
På morgonen när mamma kom hem efter jobbet frågade vi henne ifall hon hade haft någon tant på rymmen inatt. Hon ba: Ja, hur visste ni det?  
Så mamma hade tanten som patient. Världen är så himla liten ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar