KÖRKORT!!

Åh! Är så galet glad!!! Äntligen fått mitt körkort!!!
Började dagen med att vara så sjukt nervös! Gick fram och tillbaka, fram och tillbaka i mitt rum. Cyklade sedan till stan för att göra uppskrivningen, var ännu mer nervös, men när man väl satt där så släpptes allt! VIlket resulterade till ett godkänt prov! Så sjukt glad!
Cyklade till skolan och väntade i några timmar tills jag drog tillbaka till körskolan och hade min allra sista körlektion.... =(  Lektionen gick åt helvete rent ut sagt!! Blev ännu mer nervös och trodde verkligen inte att jag skulle klara det! Cyklade tillbaka till skolan ännu en gång och väntade några timmar. 
Halv fyra satt jag i bilen för uppkörningen, och 40 min efter hade jag fått körkort!!! Så sjukt overkligt!
Nu är äntligen allt körkorts plugg och nervositet över! Men kommer sakna min körskola så enormt!! ♥♥♥
 
Har precis lagt mig, varit en lång dag!! Helt slut i mina ben. 
Körde min systers och hennes polare till träningen. Efter det drog jag hem till min gose Emy, och körde själv för första gången...GAH!!  
Åkte ner till stan och lämnade Jolin på sin träning. Sedan ett obligatorikst donken! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar