Söndag

 
Godkväll! Då var det söndag igen.
Min helg har varit kanon! I Fredags jobbade jag till 20.00. Åkte hem och fixade mig snabbt, för att sedan åka till Emma och fördricka lite mer Jolin & Annie! ♥
Tog taxin ner till stan där det möttes av dans, tyskar och krogen.
Måste bara säga att jag är grym på engelska så fort jag dricker!!
Senare tog jag och Emma taxin hem.
 
Lördagen bestod av bakfylla och jobb....Hade helt totalt glömt bort att jag skulle jobba. Så dem ringde efter mig. Kan säga att det var den värsta jobbdagen jag varit med om! 
Blev människa igen på kvällen där familjen åt grillat. Satt ute på altenen och kolla blixtrarna. Så himla mysigt!
 
Idag har familjen varit i Falkenberg och kollat på "Emil i Lönneberga". En teater där min systerdotter spelar i.
Jätte duktiga allihop!
Ligger i sängen och ska snart fixa mig inför natten. 
Imorgon väntas jobb. Godnatt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar