ÄNTLIGEN!!

 
 
 
 
 
Igår åkte vi upp till Landvetter för att hämta hem min lillasyster efter 3 hela veckor ♥
Påvägen upp tog vi Kungsmässan eftersom jag skulle köpa en väska och ett par skor, men väskan var tyvärr slut så köpte mig ett par Converse och Odd Molly solglasögon istället.
Var inte hemma förrens vid 00.00 ungefär.
Idag stod det jobb från 05.00-14.00. Inventering i Frukt & Grönt stod på schemat.
Vilket betyder att man ska räkna alla varor i hela fruktavdelningen..mindre kul att tappa räkningen när man är upp emot 200 citroner...bara att börja om!!
Efter jobbet tog jag och mamma en sväng till stan, sedan stallet för att hämta mina saker. 
Efter det en välbehövlig powernap, helt slut efter dagens jobb!
Har precis käkat grillat & varma jordgubbar med glass!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar