SVAR PÅ KOMMENTARER..

1. Vad jobbar du med nu? - Just nu är jag på Ica Hajen sen några år tillbaka. 

2. Vad har du för planer framöver? - Vet jag knappt själv. Inte bo kvar i Varberg iallafall...Meningen var att jag skulle ta mitt pick och pack i vintras och säsonga. Men eftersom jag fega ur dagen innan ansökningen skulle in så blev det inget med de..STORT GALET MISSTAG!!!!! Tur det kommer en säsong till;) Annars så letar jag lägenhet och funderar på vad jag vill plugga. Inne på butikschef, men imorgon, kan jag slå vad om att det är inriktat på något helt annat.

3. Har du haft/har förhållande? - Yes, haft ett förhållande på lite mer än 2 år. Var dock ett tag sedan nu. Träffat någon enstaka efter det men inget som känts rätt. Det kommer när det kommer brukar jag säga, men visst finns det någon som är mer intressant en andra. Är inte tjejen som vill vara för på, skriva allt för ofta eller bjuda in mig själv. Vill killen ha mig så får han bevisa de!
Så länge han är äldre och mogen så är jag nöjd! 

4. Festar du ofta? - Kan jag inte påstå. Blev 1 gång i höstas, 1 i vintras och några gånger sedan nyår. Umgås man med nyblivna singelbrudar så blir det lätt hänt. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar