LÖRDAGS UTFLYKT..

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Arna där hon bjöd på mat. Sedan tog vi bilden till Free Port & Kungsmässan. Köpte Filippa K muggar.

Kvällen avslutade jag med Oskar och Arna. Åt grillad banan med choklad. Så gott!

SÖNDAG..

Startade söndagen med uppdukad frukost. Bara sätta sig och äta. Så uppskattat. Skjutsade syster till jobbet och körde vidare till den andra systern. Vädret kan man verkligen inte klaga över. Suttit ute från 11-15...till och med bränt mig i ansiktet.
Tog en trip till Gekås med mami&papi innan vi avslutade med söndagsmiddag ute på altanen i kvällssolen.
Nu: Johan Falk.

PERFEKT LÖRDAG..

Igår hade jag en super mysig kväll med syster&togge. Lagade 3 rätters, och såå gott det blev. Avslutade med en film innan jag blev nerbäddad i soffan. Precis som när man var liten. ❤️❤️❤️

FREDAG..

Precis som en fredag ska vara. Precis kommit ut från bastun. Så skönt. Nu bebisgos framför tv.
Var på stan med lillasyster innan. Testade ny smak på Espresso House. Mango mynta, kommer vara så perfekt till sommaren. Med lite vodka i så blir det pricken över i:et.

WALKINCLOSET I VARBERG..

Det har öppnat en ny butik här i Varberg. Så häftig affär och såååå fina kläder. Fick med mig ett par vita glittriga skor. Kommer passa perfekt till ett par brunbrända ben i sommar.

TORSDAG..

Ledig torsdag!! Jobbade kväll 12-21 igår så fick ta en lång sovmorgon idag och kaffe vid havet med mamsen. Ska snart träffa Arna ❤️

LILY & ROSE..

Nya örhängen från Lily & Rose köpta på Wonder i Varberg.

NEW D&G..

NYTT...

LÖRDAG..

Började min lördag med jobb 6-13. Åkte hem till Arna och sov innan vid körde ner till havet och drack kaffe. Åkte hem och fixade mig inför kvällen. Super kul kväll!

LAXBUTIKEN I FBG..

Eftersom mamma och pappa har kommit hem igen så tog vi bilen ner till Falkenberg och åt på Laxbutiken. Maten där är..👌👌👌!!!

TRE TOPPAR PREMIÄR..

Söndagen erbjöd fint väder så vi kunde inget annat än att fälla ner taket å köra till Läjet och ta varsin glass. Så mysigt!!

FREDAG..

Fredag...ännu en dag ledig, så skönt! Sov ändå till 10!! Fixade mig och körde ner till stan o fixade ärenden. Hängt med Alexsandra & grabbarna resten utav dagen. Svängde förbi syster & togge på hemvägen ❤️❤️ Nu får jag äntligen sova!! Imorgon är det jobb 6-13...

FULL FART..

Startade min lediga dag med att gå upp tidigt för ett gympass med Bessi. Duschade å fixade mig och mötte upp Lisa i stan för en lunch på Lorensberg + shopping som jag visar imon.
Käkade middag med familjen som åker bort ännu en gång ifrån mig, innan jag hämtade upp Bessi för att kolla handboll. Avslutade min kväll hemma hos Arna ❤️

LAXPASTA..

Godkväll. Precis kommit hem från Arna. Kollat när Liverpool spelade med henne å Oskar.
Har 2 lediga dagar att se fram emot..hoppas på sol!! Nu är det läggdags, upp tidigt för ett gympass med Bessi!

(Bilden ovan är min grymt goda laxpasta jag gjorde tidigare idag!!!)

ONSDAG..

Jobb 6-14. Somnade i solen i nån timma (såå skönt), hämtade upp Arna och åkte ner till stan och drack kaffe vid fästningshörnan ❤️❤️❤️

TISDAG..

Jobb 6-13, städat & tvättat bilen, hälsat på farmor på sjukhuset❤️❤️ och tränat.  Precis duschat och lagt mig..ska bli såå sjukt att få sova. Kramis

SÖNDAG..

Söndags..var sååå dålig! Åkte till sjön med Hanna och Arna o grillade korv. Välbehövligt dagen efter. Sedan var det soffhäng resten utav dagen.

PÅSKAFTON..

Min lördag kväll var sååå kul! Förfestade med Alice, Janne och Alex tsm med syrran och hennes kompisar. Tog taxi ner till Oscars och värmde upp inför Sociten.. Mycket dans, mycket alkohol och mycket folk.  Längesen det var så kul!

MÅNDAG..

Jobb 10-19, så skönt att ha gjort det passet för denna veckan..inte favoritpasset direkt. Sen middag med familjen. Mamma och pappa har äntligen kommit hem och så gott med deras mat!!
Sitter hemma hos syster&henke och fikar. Imorgon står jobb på schemat.

WORK..

Måndag och det är jobb 10-19. Ingen ledighet för min del men ska inte klaga. Dubbla pengar idag!!

GLAD PÅSK..

Åh fick sova enda till 11.30!!! Så skönt. Städade huset, bäddade rent, åt frukost, gick ner till stan och hämtade bilen, systemet och tränat. Om en stund kommer tjejerna. Käka mat och sociten ikväll. Kalas kul!!

FREDAG..

Haft en super mysig kväll på Nami med Alice❤️. Tog taxin till Arna och druckit några glas vin där med innan jag fick skjuts hem. Nu får jag äntligen sova. Puss

Äntligen helg för mig med!! Fick sluta 15 ist för 13. Såå mycket att göra.
Har lagat mat och ligger i sängen och vilar. Ikv ska jag träffa Alice en stund ❤️

FRÖLUNDA-VÄXSJÖ!

Märks att det är Påsk! Hela världen är på  Hajen. Jobbade i godiset sista timmen och det är helt sjukt vad folk köper godis!! Mer än 4 TON godis ska säljas!!

Sitter på tåget upp till Göteborg och ska kolla Frölunda!! HEJJJAA!!!

ONSDAG..

Vaknade som en zombie imorse. Kollade Frölunda-Växsjö.  6 PERIODER!!! Matchen tog aldrig slut och jag fick aldrig lägga mig.. Jobb 6-15 och bootcamp-pass. Slängde mig i duschen snabbt och hängt med Oskar & Arna resten utav kvällen. Nu:läggdags. Imorgon är det jobb och Göteborg!!