TUREN PÅ MIN SIDA / 1 MIL I KYLAN



Vilken dag....började 06 och åkte hemifrån 10 i. Möttes av frost på bilrutan. Där stod jag, stressad och hade ingen iskrapa!! Vad gör jag? Var tvungen att göra det bästa utav saken. Hittade en penna i väskan som i ena ändan har en triss-skrapare på 2 cm bred!! Klockan blev 5 i och var tvungen att åka. Ruterna blev immiga, fläkten var på högsta effekt och jag såg verkligen INGENTING!! Svängde höger till en liten väg så jag slapp köra den "stora" vägen. Svängde förtidigt och kom rakt på gräset, cykelbanan. 30 cm från 2 lyktstolpar och diket. Tvärnitade och hoppa ur bilen och började skrapa med den ytterst lilla biten. Folk som mötte mig måste trott att jag var full? För Harregud så farligt. Kunde lika väl varit en cyklist jag smält. 06.01 stämplade jag stressad och chockad in på jobbet. 


Trotsade kylan och regnet och begav mig ut på 1 mils PW med 3 kg extra vikt. Äntligen börjar promenaderna ge lite. Nu är det soffhäng och imorgon är jag ledig. Hallelujha!! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar