MINA HUDVÅRDSPRODUKTER..

Detta är mina hudvårdsprukter jag använder. Har testat en hel del salongsprodukter under åren. Skulle inte få för mig att köpa en produkt från ica, apoteket mm.. pgr av att de inte fungerar på mig. Det håller inne finnarna under tiden man använder produkten, istället rensa ut huden. 
 
Till en början använde jag mig utan Maria Åkerberg. Ekologiska, snälla produkter. Men eftersom jag har haft problem med finnar så var dem för snälla för mig så jag bytte till Exvuiance, som är ett medicinskt utvecklad hudvård. Användt dem i snart 10 månader och skulle inte kunna klara mig utan dem. Får jag en finne och rengör på kvällen så är den näst in till borta dagen efter (om jag inte klämmer, vilket alla vet att man inte ska göra).
 
*Anänder rengöring, ansiktsvatten för att ta bort resterande rester, kräm. Morgon & kväll.
*2 gånger i veckan peelar jag huden med AHA & Jojoba scrub från Marie Åkerberg.
*1 gång i veckan använder jag Algae & Clay Pack. En vit lera som renar huden, men torkar ut huden om den sitter på förlänge.
*Serumet punktbehandlar jag när jag får finnar.
*Jojoba oljan använder jag vid torrfläckar / torrhud. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar