Söndagsmys

 
Godkväll! Min gårdag var riktgit bra.
Åkte upp till Göteborg vid 12 och gick runt i stan.
Käkade den otroligt goda taccobuffé inne på femman.
Gick sedan till Hotellet, checkade in och fixade oss.
Åt och drack gott på en jätte fin restaurang. Tre rätters, vin, champagne fick stå för dagens mat.
Föreställningen var inte lika bra som vi hade förväntat oss..lite för mycket mellansnack. 
Men väl när Jerry var inne och sjung var det hel grymt!
Efter föreställningen satt vi på Heaven 23 och drack goda drinkar.
 
Kom hem runt tolv idag, började dagen med Hotellfrukost!! ♥
Mamma och pappa kom precis hem med pizza.
Ska sätta mig och plugga lite innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska jag upp tidigt och fixa naglarna,
sedan till Göteborg, kvällen avslutas med teater med mina goingar ♥

alice flygare skriver:

ska du på teater i göteborg? vilken? :D

Svar: Nej i Varberg. Miss tropen :)
martenssons.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar