Lillasyster ♥

 

Tog några snabba bilder på min lillasyster igår innan kalaset.
 
Alice sov hos oss inatt, så hon fick hjälpa mig göra klart engelskan som jag ska redovisa i veckan. Hon har precis åkt hem så ska försöka sätta mig ner och plugga lite körkort som jag inte gjort på ett bra tag..Skriver på bloggen och säger för mig själv att jag ska plugga men det blir aldrig av..Skärping nu, måste plugga stenhårt nu det främsta dagarna!! 
 
Förövrigt har jag fått tillbaka min ledverk, som jag får när det är kallt ute.. Har aldrig haft såhär ont som jag har nu, går på värktabletter. Kan inte sova på nätterna och vaknar på morgonen av smärtan..Mamma tror dock att det är en inflamation i handleden, så ska kolla upp det nu i veckan.. Ska ha körlektion imorgon egentligen, men får se om det går eftersom jag inte kan böja på hanleden något! 
Kram på er! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar