Typiskt tjejer...

 
Det flesta tjejerna har alltid något att klaga på när det gäller sin kropp. Varför inte se det positiva i något? Alla ser inte likadana ut, och tur är väl det! Samhällets fel.. Jag kan hålla med om att jag är en av dem tjejerna som är mindre nöjd med sin kropp. Hade jag fått välja själv och haft pengarna så hade jag nog opererat en större del av kroppen..Bröst,näsa,haka,revben mm. Sen i somras efter jag tryckte i mig gifflar på varenda rast har jag gått upp 7 kg.. 7 kg som fått mig att tappa självförtroende nått enromt!! Har aldrig varit så missnöjd som jag är nu! Nu jäklar ska jag ta tag i det! GOODBYE CELLULITE!!

alice flygare skriver:

men du är ju fett smal!! som du skrev, va nöjd istället!!

Svar: Puss <3
martenssons.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar