ELFTE I TOLFTE I TRETTONDE

 
Himla fiffigt datum idag! 11-12-13!
Varit hemma från skolan idag då jag inte inte alls mådde bra imorse.. ont i halsen och förkyld!
Men satte igång med plugget..fick skrivit 2000 ord på en hemtenta som ska in imorgon..bara att fortsätta!!
Mådde mycket bättre senare på dagen..bytte om till träningskläderna (trots att jag inte fick för mami) mötte upp Hannah och checkade av ett cireklpass!! Så jäkla grymt och jobbigt! Båda gick där ifrån helt spyfärdiga. Trodde nästan att jag hade fått magsjuka. Så jag sprang hem och slängde mig i soffan! 
Precis druckit upp min smotihe, ska hoppa in i duschen..sen får jag äntligen sova!!

Hannah Gerdemark skriver:

Kunde inte kommentera inlägget ovan..
Nu kör vi och jag vet att vi fixar detta bara vi pushar varandra så fixar vi det. Let´s go!

Svar: Det ska vi verkligen göra!!
martenssons.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar